de eerste donaties stromen binnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu de eerste donaties stromen binnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu

de eerste donaties stromen binnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

De eerste donaties stromen binnen! Dankzij een hele lieve opa en oma, een buurvrouw en een lieve collega van Bas kan ik straks al een heleboel mooie dingen doen in St. Lucia!
De voorbereidingen verlopen verder gestaag. Vandaag heb ik contact gehad met de organisatie in St. Lucia om te kijken wat ik allemaal mee moet nemen vanuit Nederland en wat ik daar ter plekke kan kopen. Als ik het een en ander daar ter plekke kan kopen stimuleert dat natuurlijk weer de plaatselijke economie.
Ook heb ik nog contact gehad met Air France en ik mag gelukkig 20 kilo extra meenemen. Dit heb ik nog te danken aan mijn voormalige werk, heel fijn.
Ook goed nieuws van een voormalige leverancier van mij. Misschien kan hij wat kinderkleding voor mij regelen vanuit China. Dat zou natuurlijk helemaal top zijn!
Ik hou jullie op de hoogte over de verdere vorderingen.

Hele fijne feestdagen alvast allemaal!

groeten,

Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2010

Het zit er op helaas

19 Februari 2010

het gaat prima hier!

14 Februari 2010

Vakantie!!

07 Februari 2010

De laatste dag

05 Februari 2010

laatste week op het project
Esther

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 16935

Voorgaande reizen:

09 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Landen bezocht: