nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu

nog maar 2 weken!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Hi,

Nog maar 2 weken en dan ben ik al in St. Lucia! Ik heb er echt enorm veel zin!
Ik heb beloofd jullie op de hoogte te houden van mijn sponsor vorderingen en de teller staat nu op 190 euro! Met dank aan oma Roof, Carlo, Irene, Alexander, mijn ouders, Jan en Jolanda. Allen heel erg bedankt voor de gulle giften en ik beloof dat ik er iets heel moois mee ga doen!
Verder ben ik hard aan het oefenen met mijn nieuwe camera, ik wil natuurlijk straks niet een wereldshot missen doordat ik een verkeerde instelling gebruik. En... waar kun je beter oefenen met wildlife fotografie dan in een dierentuin? ;)
Ik zal mijn foto's snel inladen zodat jullie het eindresultaat kunnen zien.

tot snel!

kus, Esther

  • 29 December 2009 - 08:08

    Stichting Muses:

    Hee Esther!

    houd je rekening in de gaten, want je krijgt ook nog een donatie van ons ;). Alvast een gelukkig nieuwjaar en natuurlijk een goede reis alvast! ik ben benieuwd naar je eerst volgende avontuur in Zuid Afrika, geniet er in ieder geval van ;)

    Groetjes Nicole

  • 29 December 2009 - 16:17

    Dayenne:

    Heey babe,
    Toch al in de ZOO geweest met die kou?

    Kus Dayen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2010

Het zit er op helaas

19 Februari 2010

het gaat prima hier!

14 Februari 2010

Vakantie!!

07 Februari 2010

De laatste dag

05 Februari 2010

laatste week op het project
Esther

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 16931

Voorgaande reizen:

09 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Landen bezocht: