nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu

nog maar 2 weken!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Hi,

Nog maar 2 weken en dan ben ik al in St. Lucia! Ik heb er echt enorm veel zin!
Ik heb beloofd jullie op de hoogte te houden van mijn sponsor vorderingen en de teller staat nu op 190 euro! Met dank aan oma Roof, Carlo, Irene, Alexander, mijn ouders, Jan en Jolanda. Allen heel erg bedankt voor de gulle giften en ik beloof dat ik er iets heel moois mee ga doen!
Verder ben ik hard aan het oefenen met mijn nieuwe camera, ik wil natuurlijk straks niet een wereldshot missen doordat ik een verkeerde instelling gebruik. En... waar kun je beter oefenen met wildlife fotografie dan in een dierentuin? ;)
Ik zal mijn foto's snel inladen zodat jullie het eindresultaat kunnen zien.

tot snel!

kus, Esther

• 29 December 2009 - 08:08

Stichting Muses:

Hee Esther!

houd je rekening in de gaten, want je krijgt ook nog een donatie van ons ;). Alvast een gelukkig nieuwjaar en natuurlijk een goede reis alvast! ik ben benieuwd naar je eerst volgende avontuur in Zuid Afrika, geniet er in ieder geval van ;)

Groetjes Nicole

• 29 December 2009 - 16:17

Dayenne:

Heey babe,
    Toch al in de ZOO geweest met die kou?

Kus Dayen