bedankt familie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu bedankt familie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu

bedankt familie!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Wat een lieve familie heb ik toch. De afgelopen dagen hebben Irene, Alexander, opa en oma van Veen, Gert-Jan en Ria en Maaike allemaal gedoneerd! En daarbij heeft de stichting Muses ook nog een mooie donatie gedaan.
Daarnaast kan ik volgende week nog wat kinderkleding en speelgoed ophalen, dus het gaat goed!
Willemijn ook nog bedankt voor je hele slimme opmerking dat die extra kilo's wel gelden voor mijn reis naar Johannesburg, maar niet voor de lokale vlucht... Ik ben daar dus vandaag direct achteraan gegaan :). Fijn te weten dat de tarieven daar wel lager zijn dan in Europa...
Qua reisspullen ben ik nu wel zo'n beetje rond. Gisteren heb ik bijvoorbeeld een geïmpregneerde klamboe gekocht. St. Lucia ligt namelijk net op het randje van malaria gebied. ' Better safe than sorry'
Volgende week alleen nog even mijn medicijnenkastje nalopen en dan kan ik mijn spullen gaan pakken.
Ik heb er echt enorm veel zin in! Ik kan mij niets mooiers voorstellen dan straks elke dag in de Afrikaanse natuur rond te lopen en elke dag iets voor de kinderen daar mogen te doen.
Wat het nog eens extra prettig maakt is dat het daar zomer is! Even ontsnappen aan de kou hier ;)

Nog 10 dagen!!!!!!

kus,

Esther

  • 01 Januari 2010 - 03:25

    Femke:

    Klinkt super babe!!! Helemaal goed, een onwijs goede start voor het nieuwe jaar! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2010

Het zit er op helaas

19 Februari 2010

het gaat prima hier!

14 Februari 2010

Vakantie!!

07 Februari 2010

De laatste dag

05 Februari 2010

laatste week op het project
Esther

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 16934

Voorgaande reizen:

09 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Landen bezocht: