tot over een maand! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu tot over een maand! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Veen - WaarBenJij.nu

tot over een maand!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Het is bijna zover! Als het weer het toe laat vlieg ik morgen naar Zuid Afrika! Ik vlieg van Amsterdam naar Parijs, dan naar Johannesburg en vanaf daar naar Richards bay. Daar kom ik zondag om 11.30 uur aan. Het laatste deel van de reis vlieg ik samen met een Nederlands meisje dat ook in St. Lucia verblijft, dus dat is erg gezellig.
En... ik heb geweldig nieuws over mijn sponsoractie! Er is in deze week nog een eindspurt gemaakt en ik heb in totaal maar liefst 840 euro opgehaald! Dit is echt een geweldig bedrag en meer dan ik had kunnen bedenken. Iedereen echt enorm bedankt! En ook iedereen bedankt voor het inzamelen van kleding en speelgoed. Mijn tas zit nu echt bom vol en er kan echt niets meer bij :)
Het volgende reisverslag zal ik schrijven vanuit St. Lucia. Het zal echt even wennen zijn om straks in 30 graden te zitten :). De internet verbinding is daar niet zo optimaal als hier, maar ik ga jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van alles en ik zal regelmatig foto's plaatsen.
Mailen kan natuurlijk altijd, graag via:
esthervanveen2@gmail.com

Dikke kus,

Esther

• 08 Januari 2010 - 13:34

Stichting Muses:

Hee Esther!

Wow €840! daar kun je zeker een hoop mee gaan doen! dus hopelijk staat het weer het inderdaad toe om naar Zuid Afrika te vliegen, dus alvast en goede reis en tot je volgende berichtje!

Groetjes Nicole

• 09 Januari 2010 - 17:00

Manon:

Hi,

Hoop dat je lekker in het vliegtuig hebt kunnen stappen....... en mooi op tijd in Afrika aankomt!