terugkomst - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Esther Veen - WaarBenJij.nu terugkomst - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Esther Veen - WaarBenJij.nu

terugkomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Januari 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Dag beste mensen!

Week 3 zit er alweer op, de tijd vliegt. Ik heb nog helemaal geen zin om naar huis te gaan en heb dan ook besloten om nog even langer te blijven! Maandag 8 feb komt Bas aan in St. Lucia en dan gaan we nog ruim 2 weken samen rondreizen! Daar heb ik echt enorm veel zin in!
We hebben nog niet echt een fixed plan, maar we willen eerst 2 nachten in St. Lucia blijven zodat ik hem het een en ander kan laten zien en dan willen we daarna naar Sodwana bay om te gaan duiken. Het schijnt daar echt heel mooi duiken te zijn. Mooie koralen en een grotere diversiteit aan tropische vissen dan waar ook ter wereld gemeten. Klinkt goed! Daarna willen we misschien nog naar swaziland en Krugerpark. We zien wel :).
Met mij gaat het goed, ik heb het nog steeds enorm naar mijn zin. Donderdag zijn we nog naar het Hluhlupark geweest en hoogtepunt daar was dan we maar liefst 40min achter een leeuwin aan hebben gereden! Ze dronk steeds uit de waterpoelen op de weg, een erg mooi plaatje. Ik zal wat foto's bij dit verslag plaatsen.
Gisteren ben ik mee geweest naar de creche om daar foto's te maken. Dat was erg leuk, wat zijn die kinderen toch lief. Ze zijn enorm aanhankelijk en willen niets liever dan met je knuffelen. Wel schokkend dat er zoveel kinderen rondlopen met wonden. Ik heb 2 meisjes mee genomen naar ons medische team omdat ze vol zaten met wonden. Een van die meiden had maar liefst acht wonden waarvan een aantal behoorlijk ontstoken. En ze gaf geen kik toen de wonden schoongemaakt werden, de kinderen hier zijn echt zo dapper en sterk!
Verder gisteravond uit geweest wat erg gezellig was. Ze hebben hier niet echt een bruisend nachtleven, maar we hebben wat gedronken in de plaatselijke cafeetjes en de lokale bevolking is echt zo vriendelijk! Vandaag een lekker ontspannen dagje, heerlijk.
Ik zal bij dit verslag nog wat foto's plaatsen. Op verzoek zal ik ook nog wat foto's van ons flintstones huis maken, die volgen dus zsm.
Ik hoop dat het goed met jullie allemaal gaat!

kus,

Esther

  • 30 Januari 2010 - 16:28

    Dayenne:

    Supergaaf es!
    Enne is helemaal verkeerd niet de acco in Mozambique :)
    xx Dayenne

  • 30 Januari 2010 - 17:07

    Monique:

    Hi Esther . Zo te lezen heb je een geweldige tijd, mooie fotos ook.
    Weet niet of ik je al gefeliciteerd met je nieuwe baan ; geweldig dat je zo weer een goede baan hebt, succes ermee !
    Komies dat we tegelijk straks in Zuid Afrika zitten, heb er zin in. De sneeuw en kou, ik heb het wel gehad ! Vandaag wel mooi geschaatst; Dick zakte nog door het ijs heen op een klein slootje, lachen !
    Veel plezier nog, groet , Monique

  • 30 Januari 2010 - 21:36

    Femke:

    Hey es!
    Wederom supergave foto s ! en lees met plezier je verhalen, klinkt echt onwijs en jeetje wat is de tijd idd gevlogen man!! maar heerlijk dat je nog even met Bas van het land kan genieten :)
    Enjoy! en spreek je snel xx

  • 31 Januari 2010 - 12:57

    Stichting Muses:

    wat een gave foto's zeg! en lekker dat je nog langer blijft ;)
    enjoy!
    Groetjes Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2010

Het zit er op helaas

19 Februari 2010

het gaat prima hier!

14 Februari 2010

Vakantie!!

07 Februari 2010

De laatste dag

05 Februari 2010

laatste week op het project
Esther

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 16927

Voorgaande reizen:

09 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Wildlifefotografie St.Lucia Zuid-Afrika

Landen bezocht: